måndag 5 mars 2012

Lycka

Idag var det jobb från 7-15, härligt pass. Sedan åkte jag o Natalie till Kvarnen och köpte hästmat, o åkte sedan hem till henne o sedan till stallet. Åååh lyckan när jag fick vara nära en häst igen var underbart kan jag säga! Det ruset som gick ända från huvudet ner till tårna, jag rös. Tårarna var nära på att komma. Jag får även testa och börja rida igen om jag klarar av det vill säga, eftersom jag hade sån allergi när jag var yngre, det var ju anledningen att jag fick sluta. Man kan ju växa ifrån det. Så jag ska suga på karamellen lite, men det lutar nog åt att jag kommer testa, blir isf en ardenner som heter Vodka hihi, jätte söt var han :) Så vi får se vad som sker nu. Men lyckan säger jag bara, lyckan att få vara nära en häst igen var underbart! Kvällen avslutades med en springtur med Natalie och hennes hund Dante! En heldag med bruden.
Nu blir det sängen jobb 7-15 imorn igen.

puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar